På KUBEN er vi opptatt av gode kundeopplevelser, vi vil skape begeistring og lære av de beste.

Vi har derfor observatører som besøker alle butikkene hver måned og leter etter den selgeren som skaper den beste kundeopplevelsen. Vi vet at kundene våre setter stor pris på god service og gode opplevelser i butikkene, og det er nettopp dette vi hedrer når vi kårer månedens ansatt. De månedlige vinnerne får blomster, gavekort og en diplom som de gjerne viser frem til deg som kunde i butikken.

Vinneren av gode kundeopplevelser i november ble Kjersti hos Felleskjøpet Fòr og Fritid.

Begrunnelse for valg:

Det er travelt og fullt av kunder da jeg kommer inn på Felleskjøpet Fôr og Fritid, men Kjersti har full kontroll og småløper mellom kunder og butikkhyller, slår inn varer i kassen og forteller om tilbud og nye varer. Alt med smil og latter i stemmen.

Da jeg kommer i kontakt med Kjersti føler jeg at jeg er verdens viktigste kunde! Og mens vi snakker om kattefôr for mine katter, den ene altfor tjukk og den andre bare skinn og bein, ekspederer hun kunder i kassa og peker ut varer kunder spør etter. Samtidig opplever jeg å få fullt fokus og god hjelp og veiledning.

Kjersti forteller om kattefôret de selger, hvilke som er testvinnere, om næringsinnhold, priser og rabatter de har. Jeg opplever Kjersti som troverdig, kompetent og tillitsvekkende. Jeg tror på rådene jeg får, og opplever jeg får hjelp til å ta en avgjørelse. Og jeg går ut av butikken og vet hva jeg har kjøpt, jeg kan mye om varene og er trygg på at jeg har kjøpt bra mat til mine katter.

 

Litt mer om Kjersti:

Kjersti G. Einarsrud (002)

 

Kjersti har en 50% stilling hos Felleskjøpet Fôr og Fritid på Kuben Senter, men hun jobber ca. 80%. Hun er veldig glad i jobben sin, både fordi hun er glad i dyr, og fordi hun elsker å hjelpe kundene og yte dem god service.

Kjersti har bakgrunn fra faghandel, og da hun fikk mulighet til å være med å starte denne spesialbutikken for 2 år siden, og også benytte sin landbruksutdanning, var det enkelt å ta valget om å bli med på laget.
Her trives Kjersti godt, og samholdet med kolleger og hyggelige kunder er det hun trekker fram som det viktigste. Det er også ekstra gøy å ha høy varekunnskap og sende kunden hjem med trygghet i valget de tar for sine kjæledyr.

“Felleskjøpet er en  kjempebedrift”, sier Kjersti. “Det er en kompetent faghandel som stiller krav til sine ansatte. De setter krav til kompetanse, og ansetter fagfolk. Felleskjøpet er jo et stort samvirke, og butikken på Kuben er eget konsept. Det er blitt en kjempefin butikk”. Kjersti er glad hun fikk være med å bygge den opp.

 

 

Vi gratulerer som månedens ansatt på KUBEN.