Et konsept uten dyre mellomledd


Normal adskiller seg fra andre detaljhandelskjeder ved å selge helt normale varer til helt normale mennesker – bare billigere.

Vi fører merkevarer innenfor kategorier som husholdning, personlig pleie samt en lang rekke basisvarer, som mange mennesker allerede kjenner og bruker på badeværelset, kjøkkenet og til rengjøring. Merker som L’oréal, Gillette, Colgate og Ajax. Vi kan ofte selge varene 30-50 prosent under markedsprisen, forklarer Torben Mouritsen, adm. direktør i Normal.

Normal er i stand til å konkurrere med markant lavere priser på merkevarer, fordi butikkjeden importerer varene fra distributører fra hele EU. En kjøper enkelt og greit der det er billigst, og unngår samtidig dyre mellomledd.

 

En morsom og spennende butikkopplevelse


Normal er mye mer enn bare faste og lave priser på dagligdagse merkevarer. Det er også en annerledes og interessant butikkopplevelse, med regelmessige nyheter. For eksempel kan en finne merkevarer som en typisk kun finner i utlandet. Det kan være brusen du kjenner igjen fra amerikanske tv-serier, eller akkurat den sjokoladen du ikke kan glemme fra forrige ferieopphold.

Målet er at du som kunde skal få en unik opplevelse hver gang du besøker vår butikk. Derfor får vi utover vårt faste sortiment hele tiden nye varer inn, noe som gjør hvert besøk spennende og morsomt, en ny oppdagelsesferd for hvert besøk, fortsetter Torben Mouritsen.